الوند نوشت وبلاگی برای همدان شناسی

اجتماعی - فرهنگی - ادبی

الوند نوشت وبلاگی برای همدان شناسی

اجتماعی - فرهنگی - ادبی

درختکاری تشکل های زیست محیطی همدان در بیمارستان بعثت

 

 

 

 

درختکاری تشکل های زیست محیطی همدان در بیمارستان بعثت

جمعه گذشته  انجمن های غیر دولتی شهرستان همدان با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان همدان  و مدیزیت بیمارستان بعثت ضلع جنوبی حیاط بیمارستان بعثت را درختکاری کردند.

در این مراسم که ده ها تن از اعضای انجمن های دوستان زمین،سبز پژوهان الوند،هستی سازان الوند،گروه طبیعت گردی آنادانا وبنیاد مهر وتعدادی از کارکنان اداره منابع طبیعی وبیمارستان بعثت حضور داشتند.در زمینی که مدیریت بیمارستان به همین مناسبت در نظر گرفته بود یکصد اصله نهال  کاشته شد.

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

   

 

 

 

این برنامه با کاشت یک درخت توسط وحید مهدویان دوچرخه سوار همدانی که برنامه رکاب زنی به جنوب کشور را از اینجا آغاز کرد شروع شد وشرکت کنندگان با امضاء پرده ای که به همین مناسبت تهیه شده بود این دوچرخه سوار را بدرقه کردند.

سپس کاشت درختان با همراهی کودکان ادامه یافت وپس از صحبت های معاونت اداره منابع طبیعی  و اهدا کتاب توسط  انجمن ها به کودکان برنامه به پایان رسید.در پایان نمایندگان تشکل هااز کودکان سرطانی بیمارستان عیادت کردند و با اهدا کتاب آرزوی بهبودی بیماران را داشتند.

 

 

 

 

 

بنا بر طرحی که توسط اعضای تشکلهای دوستان زمین وسبز پژوهان الوند به منابع طبیعی پیشنهاد شده است قرار است زمینی برای کاشت درخت با نام پارک سمن ها (سازمان های مردم نهاد)در اختیار این انجمن ها قرار گیرد تا کودکان وزوج های جوان به نام خود در این پارک اقدام به کاشتن درخت کنند.تا این رسم وسنت پسندیده در جامعه نهادینه شود

حسین زندی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هزاری پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 14:26 http://httphttp://www.hezartomanbede.ir/

درووود بر تو دوست عزیز .
سال نوت مبارک
در سال نو سلامتی، شادی، پیروزی، مهر، دوستی و عشق را برات آرزومندم.
[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سپاس هزاری نازنین.
نوروز تو هم پیروز وبه شادمانی.
ممنون از محبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد